RSSI na 5GHz spoje

hwmp hwmp@mikroservis.cz
Pondělí Listopad 27 22:28:28 CET 2006

Zdravim,

> odpovidajici funkci

Copak o to, zacatek a konec se daji pouzit (skoro) hotove

- jako vysilac by se dal jako zaklad pouzit [napriklad] evalution board
pro ADF4106 ($150), jen k tomu "dobastlit" nejak MCU pro
rizeni a nejaky koncovy zesilovac

- na konci prijimace by slo pouzit [mozna] evol.bord pro AD8318 ($99,
ale nejak mi k tomu nejde stahnout .pdf-ko)  + opet nejaky MCU s A/D
prevodnikem pro prepocet napeti na dB - i kdyz to by mohlo byt
i zbytecne, pokud by a) nebyla moznost kalibrovani, b) stacilo serizovat
na nejvyssi napeti voltmetrem.

Co by byl asi velky problem, by byla vstupni cast toho prijimace - to si
vubec nedovedu predstavit, jak by se dalo resit (vstupni zesilovac, filtry,
ladeni...)

Ale pokud by se nekdo nasel, kdo by to dokazal vyvinout, a bylo nas
zajemcu tolik, aby cena slezla tak na 20.000,-, tak bych se i jako vazny
zajemce pridal :-)
A pokud by se k tomu dala tak do 5.000,- vyrobit odbocnice pro mereni
SVR , tak bych to bral taky :-)))

zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:     smartin@mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work: +420 481624301,481621467
51301, Semily 1
http://www.mikroservis.cz