Re: Jak jednoduchý kamerový systém?

Galloth lordgalloth@gmail.com
Pondělí Listopad 27 21:45:12 CET 2006

Vy si delate srandu, ale na prerovsku kdyz kamerovej system zacinal
tak natocil rabujici prislusniky mensiny a kdyz je policajti zbalili,
tak se jim jeste nakonec museli omluvit (policajti se omlouvali
rabujicim), ze je nataceli a samozrejme je museli pustit (tusim to
bylo kolem povodni, normalne se u nas nerabuje (to jen pro stourali))