emulace PS/2 klávesnice

Jan Půhoný puhony@hw.cz
Pondělí Listopad 27 17:49:07 CET 2006

Dekuji za odpovedi. Trochu jsem to rozchodil, ale:
ladil jsem to na prevodniku USB/PS/2 a tam mi to chodi korektne, jakmile
pripojim ke stolnimu PC do standardniho PS/2 portu, BIOS se po restartu
zasekne. Nikde nejsou poradne posany prikazy, ktery posila BIOS do
klavesnice po resetu, nebo kdyz jsou, tak blbe. Myslim ze to mam podle
normy kterou jsem nasel, ale s tim standardnim PS/2 portem to nechodi
(respektive chodi, ale musim  nejprve pripojit normalni klavesnici, aby
se zinicializovala) a pak to moje zarizeni v modu pouheho vysilani na
sbernici.

Nema nekdo nejaky napad?

Diky,

Honza Puhony