Samba server

Galloth lordgalloth@gmail.com
Pondělí Listopad 27 17:43:42 CET 2006

Ano to mate pravdu, muj prispevek upozornoval spise na to, ze pokud si
nekdo zkusi na nove PC umistit debian stable, tak bude mit poradny
problem s ovladacema, alepson to jsou me zkusenosti. To jestli je
treba pri instalaci Debianu HW nastavit nebo jeslti si jej najde sam
jsem nejak povazoval za dilci problem. Hlavne aby to tam vubec slo
nastavit a to myslim s novym PC a debian stable bude problem.
Honza K