AVR Dragon - pouziva to nekdo ?

Ivo Strasil istrasil@centrum.cz
Pondělí Listopad 27 12:35:57 CET 2006

Zdravim,

mam ho doma, ale jeste jsem nemel cas s nim temer nic zkusit.

Ma JTAG, ISP, DebugWire a high voltage programovani. Umi programovat
(snad) vsechny AVR a debugovat (jen do velikosti FLASH 32 kB), SW
podpora je v AVRStudiu s nejnovejsim servicepackem.

Zatim ten software neni dotazeny, treba podpora pro programovani
ATMega64 zatim neni, ale pry je mozne ji doplnit editaci nejakeho XML
souboru AVRstudia.

Cele to stalo 1880 vc. dane a posty od Koala.cz , dodali asi za 3 tydny.
Nedostanete zadne cedecko, manual ani kabel (!), jenom papirovou
krabicku a v ni desku programatoru.

Jako alternativni programovaci SW je podle avrfreaks mozne pouzit
nejnovejsi AVRDUDE.

Btw, nasel by se nekdo, kdo by byl tak ochotny a prelozit AVRDUDE podle
aktualniho stavu CVS? Nikde se nedaji sehnat win32 binarky te nejnovejsi
verze s podporou Dragona - zatim je jeho podpora jen v CVS. Zkousel jsem
si to zkompilovat sam v cygwinu, ale neumim to a vyhorim na nejakych
chybovych hlaskach automake - nejspis mam jen cygwin blbe nainstalovany.

Hezky den,

Ivos