Laserova tiskarna

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pondělí Listopad 27 11:04:36 CET 2006

Tyhle tiskarny od Minolty jsou doopravdy rychlejsi nez HP LJ 10xx,
nemeril jsem to jen mi to tak prijde od pohledu. Kopie ovladace vznikne
pokud tiskarnu vypne a zapne pomoci sitoveho vypinace a to dela casto,
protoze ji pripojuje jen obcas k notebooku, tak by byla zbytecne dlouho
zapnuta. U desktopu kde by bezela porad by nejspis problem nevznikl. Jo
a taky jedna dulezita vec, toner ma pocitadlo stranek a po
prednastavenych (myslim 1500) se odstavi i kdyz je treba plny. To u HP
tisknete az uplne do konce a klidne i potom, zadne pocitadlo tonery
nemaji nebo se u me jeste neprojevilo.

Tosa