Náhrada za OZ MAA725

Neděle Listopad 26 21:44:37 CET 2006

Hezký večír,

    no jinak je to, že většina obvodů má napěťovou kompenzaci mezi
nožičkami 1 a 5. Jenže MAA725 ji má mezi 1 a 8 a na 5 je kmitočtová
kompenzace. Zatím jsem nenašla nic stejně zapojeného.

    Originál je v kovovém pouzdře, ale deska pojme i plastové. Piny jsou
udělané ve dvou řadách a kovový operáček má natvarované nožičky do
těchto otvorů.

    Ps. je zajímavé do došla odpověď, ale ještě ne moje otázka. Asi
nějak zlobí pošta.

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz