RSSI na 5GHz spoje

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Neděle Listopad 26 19:19:46 CET 2006

Strelim od boku, pokud si vezmete pouze jedno zarizeni ( RX-TX), dalo by
se to do 30 - 35 kkc udelat. Vim, je to dost penez, ale ja osobne bych
na tom stravil cca mesic prace. V pripade 10 kusu uz by by byla cena
veselejsi.
Ono nejhorsi je ten vyvoj a testovani.... bohuzel TX a RX moduly jsem
pro 5,6GHz nenasel. Asi bych musel vyjit z nejakeho radioamaterskeho
zarizeni, pripadne kuchnout nejake hotove wifi z tohodle pasma....U 2,4
GHz je situace mnohem jednodussi, tam se VF moduly hotove dodavaji a ta
bizuterie kolem je uz sranda.
Tak to vidím já.
Zkuste spis kouknot po necem hotovem, systémy pro smerování antén v roce
2000 dodávala fy WAVE, Klausova13/2551, Praha5 ( 602 357336 ,  0224324834)
tak zkuste zapatrat.