Externi napajeni bateriveho MP3 prehravace

hondal hondal@centrum.cz
Sobota Listopad 25 20:33:48 CET 2006

25. listopadu 2006, 18:01:09, napsal jste:

> Nepodarilo se mi najit originalni clanek, ale nekdo u nejakeho
> prehravace vyzkoumal, ze kdyz na USB je 5V, tak je v rezimu datovy
> prenos, ale kdyz se tam privede plus minus napajeci napeti pouzite
> baterie, tak je normalne v prehravacim rezimu. Minimalne za pokus by
> to stalo, mensi napeti tomu neuskodi....

> KR

> http://www.eset.com

pred chvili se mi podarilo najit k usb konektoru protikus a tak jsem
to mohl cely poradne prozkouset. Predtim jsem se mylil. Datovy rezim
nezavisi na napajeni z usb, ale na jednom z datovych vodicu. Pokud je
zapojen tak se prepne do datoveho rezimu. Druhy datovy vodic zpusobi
detekci USB zarizeni v pocitaci. Bohuzel se mi prehravac nikdy bez
baterie nepovedlo zapnout... At uz zustalo pripojeno pouze na pajeni
nebo jeden s datovych vodicu zapnout to bez baterie neslo. S baterii
se to chovalo tak ze pokud byl zapnut datovy vodic z pocitace tak na
displeji svitil datovy rezim takze neslo nic delat a pokud byl zapojen
druhy a prehravac byl zaply tak se na chvili vypl a pak zase zapl ale
jinak nic jineho jsem neobjevil... Obavam se ze to nebude tak snadne
jestli vubec mozne... Nadruhou stranu myslel jsem si ze treba ten usb
napaji nejakym zpusobem pouze tu flashpamet ale to podle vseho ne
protoze na displeji se zobrazi signalizace datoveho rezimu takze to
musi napajet neco vic nez jen pamet... :(