EAGLE library

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Sobota Listopad 25 18:17:06 CET 2006

Symbol, pouzdro... se opravdu musi okopirovat:

Otevru knihovnu, do ktere chci kopirovat, v Control panelu si najdu
vec, kterou chci kopirovat, dam na ni pravym a Copy to library.

Alternativne otevrit zdrojovou vec, vybrat vsechny vrzstvy,
zkopirovat, v tom stejnem okne (!nezavirat!) otevrit cilovou knihovnu,
vytvorit pozadovany prvek a dat do nej paste. Ale to je zbytecne
pracne

KR