Seminář zítra

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pátek Listopad 24 23:06:15 CET 2006

Saša Svobodová napsal(a):

>Když už je tu tak živo v tuto hodinu, půjde někdo z přítomných zítra na
>seminář o "kochleárech" ?

Za prvé nevím co to je a za druhé mě to uráží .... :-)
Ne teď vážně. Opravdu nevím co to je" kochleár " .  A na seminář nemůžu,
musím hlídat dcerku, navíc to mám dost z ruky.
Ale přiznám se, jít na něco a nevědět co to je, to je to správný vzrůšo,
protože:
    Nedavno mě jeden kamarád taky dotáhnul na "zajímavý seminář o
budoucnosti" a pak se z toho vyklubala Amway!
Hustili tam do nás asi 2 hodiny nějaký blbosti a že za roj je každej
boháč atd... Mě bylo hned jasný, že je to legální "pyramida" ale bylo
blbý odejít, tak jsem se tam prima prospal - měli tam takový krásný křesla.
Od té doby mi nic z těchdle ekologickejch sajrajtů nesmí do bytu! :-(
A ten  kamarád taky ne!

Honza