mp3 player/recorder

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Listopad 24 19:32:57 CET 2006

Nebylo by lepší zajít do hudebnin a pořídit tam kapesní HDR? Co jsem viděl
před pár měsíci u Lídla (Lídl Music - ne ten globson) v Brně, tak ceny
začínají na 6k a mají na sobě pidimixer, efekty, střižnu...

JL.

----- Original Message -----
From: "GT5" <gt5@seznam.cz>

chtel jsem se zeptat na vase zkusenosti s mp3 prehravaci. Chci koupit
jako Vanocni darek mp3 prehravac (> 512Mb) ktery umi nahravat zvuk.
Nejlepe ve vice kvalitach a jeste lepe aby mel nejaky mikrofonni vstup.
Koukal jsem se na webu a drtiva vetsina vyrobcu tohle nema, nicmene mi
bylo receno ze se delaji prehravace ktere tohle umi, nebo alespon maji
vic nahravacich nastaveni.
Obycejny mp3 player v rezimu record, co mam zkusenost...tak ten zvuk nic
moc. Ale jsou i pry typy co maji moznost zmeny bitrate + frekvence
vzork. na lepsi kvalitu...