OT: Re: Uz nas zase chteji okradat, co s tim udelame !?

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Listopad 24 18:50:53 CET 2006

Je zde sice treti moznost, jit tu zeleninu ukrast, ale neni
to tak jednoduche (musi se to umet) a je dost velke riziko, ze mne nekdo
chytne.

Vetsinou nechytne, a kdyz, tak to neni tretny cin a i kdyby byl, tak to
policie odlozi i kdyz ve vetsine pripadu zna pachatele.
Tot moje zkusenost. Mne to udelali i s autem, prestoze pachatele, jak mi
rekli, tak znali.
Navic mne oblbovali sejmutim jednoho otisku z oken. Vzetim jednoho vajgla
marihuany z nekolika s tim, ze to pujde na DNA ( to uz mne doslova
rozesmali ), ukradli kvalitni naradi, ktere mi nepatrilo, (patrilo zlodeji),
dali jej do sveho auta vlastnima rukama bez sejmuti otisku. Kdyz videli moje
ciste "pestovane" ruce, tak ze mne mamili informace zda nedelam u policie ci
v justici. Byli velmi spokojeni, kdyz jsem jim rekl, ze ne. Stalo mne to
spoustu hodin casu a jen tak na okraj.
Snazim se jezdit v aute bezpecne, ale jak se mnou tyto "hovada" jezdili a
jeste s poznamkou  " s nami se poutat nemusite", tak to byla sila.
Po 2 mesicich pripad odlozili.

J. Polivka

Zatimco data kdyz jsou draha, tak se ta treti moznost primo nabizi, ukrast
je je hrozne jednoduche a pritom riziko ze mne nekdo "chytne" je mizive.
Pritom si troufam tvrdit, ze kdyz ta data tak predrazena nebudou, tak se
najde dostatecny pocet lidi, kteri si je proste jednodussi si je koupit, nez
je nekde shanet po siti, navic s vedomim, ze delam neco nelegalniho (i kdyz
mne asi nechytnou). Ono kdyz napr. operacni system stoji vic nez cely
pocitac (a u nekterych sestav nizsi tridy to tak je) tak je neco spatne.

Ze jiny model muze fungovat podle mne dokazuje treba iTunes, ale firmam se
proste nechce menit jejich zajety system a zkouset neco noveho, navic jak uz
tu padlo, ruzne tyhle OSA & spol. samozrejme nevznikaji proto, ze by jim
bylo tak lito chudacku umelcu, ale jsou to spise paraziti zneuzivaji
existujici situace.

Dusan Dolezal