Dvě zvědavé otázky (asi zase OT)

David Belohrad david.belohrad@cern.ch
Pátek Listopad 24 18:08:00 CET 2006

0.01% treba u farnellu. uk.farnell.com a magic word je 'smr3d'. ale az
uvidite jejich cenu, tak asi propotite prosteradlo.
pracuji s nimi a jsou naprosto super.

Saša Svobodová wrote:

>Hezký den,
>
>    chtěla jsem se zeptat proč se u krystalu uvádí základní frekvence,
>když je určený pro kmitání na některé harmonické ? Není to potom vlastně
>krystal to pro tu vysokou frekvenci ?
>
>    A také, když mám dva odpory s tolerancí 0,1% a zapojím je do série
>nebo do paralelu, jaká bude potom tolerance ? Bude stejná jako u každého
>samostatného a nebo se změní ? Případně kde se dají koupit odpory s
>tolerancí lepší než 0,1% ? (ty 0,1% má GMko, já vím)
>
>    Děkuju moc za poradění

David Belohrad, Div. AB-BI, Box G02700
C.E.R.N. Site de Meyrin, CH 1211 Geneva 23
http://www.cern.ch
David.Belohrad@cern.ch
Tel +41.22.76.76318  Fax +41.22.76.69056
GSM +41.76.487.3455