Dvě zvědavé otázky (asi zase OT)

RVsoft rvicek@quick.cz
Pátek Listopad 24 17:04:15 CET 2006

Jen takova blbost - je to v poradku i z hlediska statisticke chyby?

Tohle co pisete muze platit pokud jsou odchylky rozprostrene v
tolerencnim pasmu stejne - pokud to bude Gaussova krivka uz to mozna
bude jine. Samozrejme pro dva odpory to nema smysl.

Ale nevim jen mi to tak blesklo hlavou.

RadekCX - http://www.cncnet.info