OT: Re: Uz nas zase chteji okradat, co s tim udelame !?

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Pátek Listopad 24 14:13:19 CET 2006

Koukám, že pan ministr nemá v hlavě úplně nasráno, nicméně to co
prezentuje může platit leda na ovce v parlamentu. Vše podstatné tu již
snad zaznělo, ale ptám se ... to je kultura natolik jiný průmysl než
potravinářství? Kde mají svoji OSU zelináři na tržišti, kterým bude
organizace platit za rozkradenou zeleninu menšinou? Dle mého jde jen o
další byznys, objevila se digitalizace, vznikly organizace typu BSA,
OSA, ... proč? Zaměstnat lidi, vytáhnout z ostatních další peníze. A
proč? Doj krávu, dokud z ní něco teče (i krev). Chci platit desátek,
nebát se vyjít na ulici a v případě potřeby se obrátit na církev. Oproti
tomu platím třetinu z toho co vydělám a dále pětinu ze všeho co koupím,
ven vycházím jen motorizován a když se někam obrátím pro pomoc, dostanu
přes prsty. V čem jsme si polepšili? Zrušení defenestrace?

T.V.