Eagle zacinam (bylo: Schema v Eagle)

Danhard danhard@volny.cz
Pátek Listopad 24 10:20:49 CET 2006

Staci otevrit novou desku a muzes malovat.
Tezko ale muzes potom domalovat prislusne schema, ktere bude s deskou spojene (konzistentni).
Zahy zjistis, ze to stoji za to, zacit se schematem, ktere take hlida, ze nejsou na desce chyby, tedy ze co je na schematu, je take
na desce a ze je cely projekt pekne zdokumentovan.
A dalsi krok je, ze si pekne upravis knihovny, aby byl tistacek jak ze skatulky :o)

Danhard
*******

Jestli muzu taky dotaz:
S Eagle  jsem nikdy nedělal ( používal jsem f.mravence, dcad atd...) ale
zjišťuji, že to asi bude nutnost.
Potřebuji malovat rovnou desku, t.j spoje bez předchozích schémat atd.
Lze to v Eagle dělat?
Našel jsem tohodle průvodce : http://www.eagle.cz/tour/tour03.htm  ale
tam tuhle možnost marně hledám.