Agilent 34401A nechce komunikovat po RS232

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pátek Listopad 24 09:09:59 CET 2006

Problem byl v utrzenem C na prevodniku RS-232/TTL v meraku.
Ted mi jis merak na *IDN? odpovi a dokazu treba i vypnout displej na meraku , tzn. komunikace jako takova chdi.
Nicmene ted jiz diky sve neznalosti nedokazu merak donutit aby mi posilal namerena data na prikaz :READ? nejak neraguje , mohu poprosit o ukazkovy sled prikazu, ktery 34401A presvedcit, aby namerena data, treba napeti, posilalal do PC.

Dekuji