Embedded PC

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Listopad 24 07:18:51 CET 2006

Přístup MITE coby dodavatele se mi vůbec nelíbí, čerstvá zkušenost,
máme u nich objednanou nějakou sestavu, dodací doba 4-6 týdnů, teď je
to 5. týden a nemůžu z nich dostat nějaký závazný termín, kdy to budou
mít "ještě to nemáme, chybí nám jedna deska, už tady měla být, kdy
přijde, to nevíme" a takhle odpovídaj pokaždý. Navíc ještě v kombinaci
s tím že "by to věděla (nebo zjistila) paní Y, která má nemocný dítě a
tak není v práci". Když ta paní Y přišla do práce tak zas "já jsem
první den v práci, to musíte na pana X" (to je ten, co se odkazoval na
paní Y). Máme u nich objednaný i nějaký displeje, 3ks, přes nějaký
rozbočovač se na nich zobrazuje to samý, ptal jsem se asi před 14 dny,
jestli by nám nemohli jeden poslat dřív, abysme si mohli připravit,
jak je přiděláme, nějaký rámeček atd., že prej by to šlo, ale doteď ho
tady nemáme...

Takže MITE jen v nouzi nejvyšší a když budete mít moře času :-((

P.K.