Uz nas zase chteji okradat, co s tim udelame !?

Bitovod hw@prelude.cz
Čtvrtek Listopad 23 10:43:07 CET 2006

S temi pasy je to mozna jeste malicko slozitejsi - pokud ja zavinim nehodu,
pri ktere, dejme tomu, nedam prednost nekomu na hlavni, je to samozrejme
moje chyba. Pokud on bude pripoutany, vyresi to pojistovna a ztrata bonusu
ci podobne radosti, jelikoz on prezije. Pokud ale pripoutany nebude, muze se
lehce stat, ze ho zabiju a pujdu si za to po zasluze sednout, v lepsim
pripade vyjdu s podminkou. Tedy jeho nedbalost ma zavaznejsi dusledek, nez
ta ma - ale odskacu to ja. Tedy kdokoli je nepripoutan, ohrozuje mne, a to
zpusobem, ktery se mi vuuuubec nelibi, stat se muze ledacos a kdykoli.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek@cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, November 23, 2006 8:18 AM
Subject: Re: Uz nas zase chteji okradat, co s tim udelame !?

Juraj Michálek napsal(a):
> Ono pri tom povinnom putani sa ide skor o to, ze kedze mame (mate)
> "bezplatne" zdravotnictvo a zachranku a hasicov, aby tito nemali viac
> prace
> ako je nutne, liecba priputaneho vodica stoji tiez menej a v neposlednom
> rade vyzera krajsie na pohrebe :-)
>
> S pozdravom
> Juraj Michálek
> www.toolsquare.com
> ICQ: 209 598 598

Je to tedy uz dost do politiky, ale jste velmi naivní. Tak dojemne
starostlivy stat neni. Je mu uplne jedno jestli Vam zbyde jen pulka
hlavy. Hlavni je kdyz budete dal chodit do prace a odvadet dane.
Zdravotnictvi si platite preci sam v pojisteni.

Nekde jsem zrovna nedavno slysel o kolik stat prijde penez pokud umrete
predcasne - slo to do milionu.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info