Uz nas zase chteji okradat, co s tim udelame !?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Listopad 23 07:43:09 CET 2006

Na český televizi dávaj občas spoty s Pavlem Soukupem, kde jednou
ukazovali i důležitost bezpečnostních pásů. Bylo to formou
detektivního příběhu: "paní Janě zbývá v tuto chvíli pár minut života.
Jak už to bývá i ona zná svého vraha" - bum - auto do něčeho čelně
narazilo - "byl to její syn" - seděl vzadu nepřipoutanej a svojí
hlavou po nárazu rozbil tu její.

P.K.