CAN Bus bin reader

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Listopad 22 18:13:27 CET 2006

Nevím, jestli na té stránace dobře hledám, ale nic na vyčtení binárky přes
CAN (pokud to vůbec jde) jsem tam nenašel. Na diagnostiku a čtení informací
přes CAN používám VAG-COM, ten software na Fabii oproti tomu neumí vůbec
nic...
Pořád existuje možnost, že ta binárka normálním způsobem vyčíst nejde. Pak
budu pátrat dál po novějším software, který umí PIN vyčíst přímo přes kabel
nebo holt zaplatím někomu, kdo to umí...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death