Uz nas zase chteji okradat, co s tim udelame !?

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Listopad 22 09:54:55 CET 2006

Posilam soukromne, nejde o nic tajneho ale text neni vhodny pro
pouziti jako nejaka petice ci mailova bomba (v dopise sdeluji p.
ministrovi, ze nesouhlasim s jeho pristupem k pausalnim poplatkum za
nenahrane nosice zaznamu, tiskarny a dalsi zarizeni, uvadim priklad
nekonzistence tohoto principu se zdravym rozumem a zadam jej, aby
se naopak pokusil system pausalnich plateb podle autorskeho zakona
zcela eliminovat).

Pro ucel hromadneho zasilani by to chtelo zformulovat spis nejake
prohlaseni pod ktere se staci podepsat. Kdyz tak to zkusim sepsat.

Ales Prochaska