automaticke spousteni programu pro USB zarizeni

Zíka Aleš Ing. Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz
Středa Listopad 22 08:48:45 CET 2006

	Přesně tak, to prostě nefunguje!!
	Když dáte na ikoně toho disku RMB a Vlastnosti, tak je tam karta "Přehrát automaticky", kde si to můžete taky nastavit. Navíc zjistíte, že WXP rozlišují několik variant podle obsahu disku (video, hudba, směs, ...) a pro každou z nich se to nastavuje zvlášť.
	Hrál jsem si s tím několik minut jako idiot, abych u CD a USB u všech variant nastavil, že nic, a po skončení jsem zjistil, že se mi to ve spoustě případů zase samo nastavilo zpátky na výběr, prostě je to na pikachu...  Taky zkusím ten X-setup.

			Aleš Zíka
			http://results.cz