Dialkovo ovladana kamera

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Úterý Listopad 21 09:24:21 CET 2006

Planet delal neco v cene kolem 30 000,-

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of balu@home
Sent: Tuesday, November 21, 2006 12:27 AM
To: HW-news
Subject: Dialkovo ovladana kamera

zdravim,
potreboval by som nejaku dialkovo ovladanu kameru, ktora dokaze prenasat obraz cez ethernet, s nejakym rozumnym zoomom, s dobrym rozlisenim, najlepsie farebnu, otocnu najlepsie v dvoch osiach.
Je to na vizualnu inspekciu rackov s elektronikou v miestach kde je ztazeny alebo nepohodlny pristup. Moja predstava je mat jednu kameru, ktora vidi urcity pocet rackov pred sebou a v pripade potreby ju mozem na dialku otocit a zazoomovat na pristroj ktory ma zaujima. Prenost obrazu v realnom case je vyhodou (aby bolo vidiet blikajuce ledky :-)).
K dispozicii je samozrejme napajanie, rychly ethernet, opticke vlakno, alebo koaxialny kabel na prenos signalu.
Nemam na mysli nic konkretne, skor by som chcel nejake nakopnutie spravnym smerom. Myslim ze ludia od zabezpecovacej techniky mi budu vediet hned poradit. Co je bezne dostupne na trhu, radove ceny a podobne...
b.