Dialkovo ovladana kamera

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Listopad 21 00:26:56 CET 2006

zdravim,
potreboval by som nejaku dialkovo ovladanu kameru, ktora dokaze prenasat
obraz cez ethernet, s nejakym rozumnym zoomom, s dobrym rozlisenim,
najlepsie farebnu, otocnu najlepsie v dvoch osiach.
Je to na vizualnu inspekciu rackov s elektronikou v miestach kde je
ztazeny alebo nepohodlny pristup. Moja predstava je mat jednu kameru,
ktora vidi urcity pocet rackov pred sebou a v pripade potreby ju mozem
na dialku otocit a zazoomovat na pristroj ktory ma zaujima. Prenost
obrazu v realnom case je vyhodou (aby bolo vidiet blikajuce ledky :-)).
K dispozicii je samozrejme napajanie, rychly ethernet, opticke vlakno,
alebo koaxialny kabel na prenos signalu.
Nemam na mysli nic konkretne, skor by som chcel nejake nakopnutie
spravnym smerom. Myslim ze ludia od zabezpecovacej techniky mi budu
vediet hned poradit. Co je bezne dostupne na trhu, radove ceny a podobne...
b.