prohledavani disku

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pondělí Listopad 20 21:58:32 CET 2006

tak to jsem se svou prvni odpovedi nebyl az tak daleko od navodu:)
No tak si na tom serveru napiste a naplanujte batak obsahujici neco ve stylu:

dir \\nazev_vzdaleneho_stroje\c$\*.mp3 >>mp3.txt
dir \\nazev_jineho_stroje\c$\*.mp3 >>mp3.txt

a tak dale. Muzete vysperkovat i o radosti typu
date >>mp3.txt
time >>mp3.txt
echo Nasleduje vypis nalezenych souboru mp3 >>mp3.txt

etc, etc, etc - proste cokoliv vas jeste napadne.
Marek