zkusenost - oprava napajece

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Pondělí Listopad 20 21:23:54 CET 2006

Hmm pozde me odesli dva tak jsem koupil impulzaky 2A z GM
a zatim je pokoj to vypada na vyrobni vadu hadi.

Zdenek

----- Original Message -----
From: "Vladimír Anděl" <vaelektronik@mirnet.cz>
To: "konfera" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, November 20, 2006 3:30 PM
Subject: zkusenost - oprava napajece

Odesel mi napajec - spinany 5V 2A pro router D-link.
1. Otevreni krabicky - opatrne pomackani ve sveraku okolo lepeneho spoje
(nebo svaru?)
2. Zjistena zavada: Metaloxidovy odpor 330K/2W ma asi 450K. Slouzi jen pro
rozbeh UC3843, nicmene i s touto hodnotou by mel zdroj nabehnout. Pokud k
UC3843 privedu napajeni, kmita a i FET na vystupu spina.
3. Pro jistotu menim elektrolyt 47M/25 paralelne k napajeni UC3843. Zdroj
zase chodi.
4. Zavreni krabicky - vterinove lepidlo.

Ten zdroj se dost hreje a divim se, ze elektrolyty vubec jeste funguji.
Myslim ze linearni zdroj by na tom nebyl o moc hur :-)

Andel