odisiel mi monitor

iko iko@kamarad.cz
Pondělí Listopad 20 11:06:42 CET 2006

Zdravim,

vcera sa mi odporucal monitor Hansol 17", uz to bolo aj trochu ockavane,
ale aj tak prekvapil. Priznaky boli, obcas ako keby sa zozoomoval obraz
na moment, potom normal, obcas sa rozmazal obraz na chvilocku. Po
vypnuti zvlastne pukal vo vnutri chvilu. Naposledy bezal, vsetko v
pohode, vypnuty normalne. Po zapnuti uz zostane cierna obrazovka, nic na
nej. Dioda pracuje normalne, ked neni zdroj signalu, prepne sa do
usporneho (oranzova), ked pripojim pocitac, zozelenie, ale obrazovka
stale cierna. Inak obraz mal pekny, je to z tych lepsich asi, lebo ma
vzadu samostatne konektory na RGB zlozky.

Netusi co by to mohlo byt? Skor nez ho hodim do kosa by som ho pozrel,
ale moc sa v tom nevyznam.

diky za kazdu radu.
iko

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises