Maximalni velikost disku ve win XP

Vladimír Anděl info@vaelektronik.cz
Pondělí Listopad 20 01:30:51 CET 2006

Dobry den, koupil jsem si disk 320 GB ATA (paralelni) a nedari se mi ho
naformatovat. Zkousel jsem to instalatorem XP (NTFS) a formatovani dojde az
do 100%, potom mi to oznami ze disk je asi vadny a nelze jej naformatovat.
Nez pujdu disk reklamovat, chci vyzkouset vse dostupne.
- Umi win XP tak velky disk? Nemam ho rozdelit treba na dva?
- Disk byl na ksande jako slave, stary disk byl odpojen. Nevadi ze byl na
prostredku ksandy - nevznikaji na konci odrazy?
- Je mozne ze tak velky disk neumi zakladni deska? Typ desky si uz
nepamatuju, ale je na ni Atlon 1800+ a je to nejrychlejsi procesor, ktery ta
deska umi.

Vic duvodu proc to nejde, me nenapada.
Napadne nekoho v cem jeste muze byt chyba?
Andel