astromatematika na PIC

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Neděle Listopad 19 22:05:09 CET 2006

no ja se tim zabyval opravdu podstatne vice do hlouby, slo mi o korigovani mnoha ruznych vad kde neslo pouze o go-to spis naopak o omezeni potreby autopointeru

________________________________

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Pavel
Sent: Sunday, November 19, 2006 5:59 PM
To: HW-news
Subject: Re: astromatematika na PIC

krokace mi zatim nahradi ruce, pokud uz ma clovek odmerovani tak GO-TO je pak vetsinou zbytecne.
samotne encodery mam primo na obou hlavnich osach, takze to melo byt dostatecne presne a i montaz nema zadne velke vule a je celkem tuha (EQ-5). Jde mi tedy jen o ten prepocet digitu na uhel.
Jak ostatni uzivatele PICu resi prepocitavani napriklad analogovych hodnot v asembleru? pouzivate uz hotovou matematiku od microchipu?
nebo to napisete v C a at si si tim kompiler poradi sam?

Pavel