krimpovacie klieste na samorezne konektory

Martin Persich persich@transcon.cz
Neděle Listopad 19 21:38:39 CET 2006

Ve firme mame kleste od fy. Harting, ale nektere konektory (predevsim DSUB
9) se lepe a spolehliveji krimpuji ve sveraku.
Kolegove zamecnici maji jeden takovy super. Neni zrovna maly, ale ma nozni
pedal - takze clovek pak muze obema rukama pridrzovat konektor. A jedna
obrovska vyhoda - ten sverak je vzdy na stejnem miste (coz se o klestich
obecne rici neda).
Martin. persich@transcon.cz