astromatematika na PIC

Pavel hw@itherm.cz
Neděle Listopad 19 17:59:02 CET 2006

krokace mi zatim nahradi ruce, pokud uz ma clovek odmerovani tak GO-TO je pak vetsinou zbytecne.
samotne encodery mam primo na obou hlavnich osach, takze to melo byt dostatecne presne a i montaz nema zadne velke vule a je celkem tuha (EQ-5). Jde mi tedy jen o ten prepocet digitu na uhel.
Jak ostatni uzivatele PICu resi prepocitavani napriklad analogovych hodnot v asembleru? pouzivate uz hotovou matematiku od microchipu?
nebo to napisete v C a at si si tim kompiler poradi sam?

Pavel

  ----- Original Message -----
  From: Filip Kotouček - MP Media s.r.o.
  To: HW-news
  Sent: Sunday, November 19, 2006 10:07 AM
  Subject: RE: astromatematika na PIC

  taky jsem se timto zabyval pak jsem to zacal resit uplne jinak protoze v systemu bylo mnoho mechanickych chyb i pri sebelepsim zpracovani
  a to znamenalo dost brutalni matematiku
  nakonec to slo resit pouze pc abych mel dostatecny vykon
  pozor na krokove motory microcon jestli pouzivate krokace
  dost blbe se s nimi da mikrokrokovat presne