MECH Frezovani ozubenych kol

Petr Simek psimek@jcu.cz
Neděle Listopad 19 17:58:23 CET 2006

On Sun, 19 Nov 2006, Ales Prochaska wrote:

> Před dávnými věky bývaly sady kol pro určité moduly. V každé sadě od
> jednoho modulu bylo několik, zhruba 8 kol (což by číselně odpovídalo),
> se zuby korigovanými pro kola například 6 - 10 zubů, 11 - 16 až třeba
> pro 80 a více (ty hodnoty si teď vymýšlím).

Aha uz mi to doslo -  vzdyt je to tam napsane v tom jejich katalogu.
Jeste si chci ujasnit jednu vec - maji tam frezy s modulem 0,3 az 0,8.
Jestli to dobre chapu tak modul 0,8 znamena roztec zubu asi 2.5 mm ?
Cim se pak delaji vetsi zuby ? To uz se dela stopkovou frezou s tvarem
jako ma mezera mezi zuby ?