Napajanie osvetlenia s LEDkami.

Karel Musil karel.musil@gmail.com
Sobota Listopad 18 02:29:38 CET 2006

Prave to co psal pan Kukesh je jedna strana problemu. Ten kondenzator si
muzeme velmi zjednodusene predstavit jako odpor pro stridavy proud. Proto
pokud nebudou diody zapojeny alespon antiparalelne tak v pulvlne ktera
privede napeti v zavernem smeru dostanou plne napeti site. Proto je potreba
alespon pouzit antiparalelni zapojeni LED. Dale bych misto jednoho
kondenzatoru doporucil pouzit radsi kapacitni delic. A proti pripadnym
spickam prilozit odpor ze zenerovymi diodamy napriklad. Nebo jeste mezi to
vlozit mustek a podobne. Co se tyce hodin tak ty se moc tocit nebudou. A
pokud to takhle neudela kazdej na sidlisti tak mozna ani trafostanice
neshori.