Nemuzu rozbehnout displej LCD 4x20

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pátek Listopad 17 17:30:12 CET 2006

Dne pátek 17 listopad 2006 11:36 RVsoft napsal(a):
> [...]

Nebo to zkuste pripojit k necemu cizimu, nebo na paralelni port PC, programy
jsou na siti.

Pamatuji si, ze kdyz jsem experimentoval s prostredim CVAVR, a vyuzil jeji LCD
knihovnu, tak mi to s nekterymi displayi taky nechodilo.
Ted pouzivam avr-gcc a knihovnu odnekud z avrfreaks a vsechno nakonec chodi
jak ma :-)

To je jen priklad, nekamenujte mne za to, ze hovorim o AVR, kdyz jste sam
neudal o jaky MCU a jaky prekladac se jedna.

Jakub Ladman