Re: Kompaktní zářivky

danhard@volny.cz danhard@volny.cz
Pátek Listopad 17 10:58:43 CET 2006

No nevim, Ecolite maji nejakou divnou barvu svetla, chybi me tam nejak
zluta (jsou spis s nadechem do ruzovo-fialova), tedy aspon tech par
co jsem koupil v Bauhasu.
V Ikei jsem ted koupil 3x11W za 79Kc a sviti bezvadne, je to tedy normalni
2x2trubka, jednu se hned upustil, takze v elektronice jsou jen tranzistory
v TO92, ale to by nemuselo vadit.
Jak se reklamuje neco, kdyz to prodavaji jako blistr po 3ks ?

Danhard

--
NAJDĚTE SI LEPŠÍ PRÁCI!
http://im.impact.as/sign/jobpilot/