Nemuzu rozbehnout displej LCD 4x20

RVsoft rvicek@quick.cz
Pátek Listopad 17 10:57:04 CET 2006

Zdravim,

nepouzivate nekdo displej WH2004A-TML-JT (kupovano u Spezial) - modre
podsviceni s bilym pismem.

Pisu SW do takove univerzalni jednotky a vsechny mozne displeje mi tam
chodi od 1x16 az po 4x20zn a vsechny bez problemu zinicializuji a muzu
na ne psat. Jen tenhle displej se se mnou nebavi. Naskoci na nem jen par
nahodnych svislych carek (vetsinou se pri spatne inicializaci rozsviti
cele segmenty na vsem co mi prislo do ruky) ruzne ve znacich a vic nic.

Kupoval jsem ho puvodne do DDSky, ale na tu zatim nedoslo a ted nevim
zda mam vadny kus nebo delam nejakou botu v inicializaci. Vzhledem k
tomu, ze tam opravdu chodi kde co od ruznych vyrobcu skoro mam podezreni
na tu vadu.

Nevim jak jinak to vyzkouset - jinak mi nezbyde nez reklamovat a v
pripade ze jsem neco prehlidl tak budu za vola. :-(

--
RadekCX - http://www.cncnet.info