Re: Kompaktní zářivky

Pavel hw@itherm.cz
Čtvrtek Listopad 16 22:46:01 CET 2006

ja pro zmenu kupuju usporky v Ikei, vzhled maji jako normalni matna zarovka
i s bankou a po zahrati sviti uplne super, jen pritelkyni dovadi k silenstvi
to ze trva cca 2 sekundy nez se vubec rozsviti. jinak mam asi stesti a cca 2
roky sviti a zatim drzi.

mimochodem, jak je to vlastne se zarukou na usporku? da se reklamovat kdyz
odejde elektronika?

Pavel

----- Original Message -----
From: "J. Polivka" <jpolivka@mbox.vol.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, November 16, 2006 10:38 PM
Subject: Re: Kompaktní zářivky

Vysvetlujte detem, ze kdyz si vyndaji ukoly, tak maji cekat jednu minutu na
to az se to poradne rozsviti.
Philips uplny propadak. Sice funguje ale pomale rozsviceni vedlo k tomu, ze
jsem ji odstranil.
Stala asi 3 kila a dam ji zadarmo prvnimu zajemci :-))) Prevzeti v Praze u
mne.
Jindra Polivka

| Nakoupil jsem znackove i neznackove a ty znackove sly do kytek
| jako prvni. Budto odesly samy a nebo jsem je vymenil pro spatnou
| svitivost a pomale rozsveceni.

A co to byly za znacky, ty znackove ? Pouzivam hlavne Osram a obcas
Philips, a jak vypada napr. vadny Osram jsem jeste nezjistil.

Docela by me zajimalo to pomale rozveceni. Vyrobci uvadeji nejakou
dobu do plneho svitu (byva to tusim kolem 1 minuty). To ty Vase
kompakty nesvitily naplno ani za tu minutu ?

http://www.nod32.cz