rozvod internetu v RD

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Čtvrtek Listopad 16 16:07:38 CET 2006

>Mám pocit, že tento D-Link dost vlezle píská a Telecom to jako reklamaci
>neuznává (= pískají všechny). Ještě se můžu zeptat kolegy. Každopádně ADSL
>bych doporučil řešit přes jinýho ISP než je Telecom. Jakýkoliv byť i
>banální
>problém může být řešen i několik měsíců.

Dovolim si pridat, taky zkusenost O2( nyni telecom) ma spousty problemu,
vcetne toho ze zrizuje zakaznikovi 2mesice adsl a vzdy vymysli nejakou
blobst proc to nejde, naposledy nejaka akce kterou nez se dostala
smlouva na stul uz nebyla. Ale mel jsem i net od Nextry u par zakazniku
a to bylo posusnani nesel internet, volam do Nextry, tam my bylo sdeleno
ze je vse v poradku, ze je problem v linkach telecomu. Volam na telecom,
problem Nextry my mame linky v poradku, atak porad dokola. Kdyz to
telecom se alespon nemuze vymlouvat kdyz mu to nejde tak ho tepu tepu
a tepu.

Taky trochu k veci prolomeni WPA bych se zas az tak nebal v domacich
podminkach.

Zdenek Aster