Re: Kompaktní zářivky

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Čtvrtek Listopad 16 14:32:40 CET 2006

Ja je moc nepouzivam, zena nema tohle svetlo rada a ja taky ne. Jednu mam
11W v predsini, tam se sviti skoro furt. Co to bylo za znacku nevim, ale
vydrzela 9 let v uzavrene kouli (jen tak tak se tam vesla), kde se nemohla
ani poradne chladit. Prvni rok z toho byl trosku citit pripeceny plast, pak
si zvykla :-) Pak jsem koupil nejakou cinskou no name (jedine co v Hypernuve
meli) a vydrzela 14 dni. Podival jsem se dovnitr - vypadalo to jako pajene
bez olova, tistak sezrany a jeste s nanosem tavidla. Ze se v cinu nesmocily
zelezne vyvody od zarivky, bych chapal. Ale ze ani nektere soucastky, to
byla sila.
Ted tam mam snad Osram a zase to už rok sviti.
Andel

----- Original Message -----
From: "Rollfree" <rollfree@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, November 16, 2006 1:43 PM
Subject: Re: Kompaktní zářivky

| Nakoupil jsem znackove i neznackove a ty znackove sly do kytek
| jako prvni. Budto odesly samy a nebo jsem je vymenil pro spatnou
| svitivost a pomale rozsveceni.

A co to byly za znacky, ty znackove ? Pouzivam hlavne Osram a obcas
Philips, a jak vypada napr. vadny Osram jsem jeste nezjistil.

Docela by me zajimalo to pomale rozveceni. Vyrobci uvadeji nejakou
dobu do plneho svitu (byva to tusim kolem 1 minuty). To ty Vase
kompakty nesvitily naplno ani za tu minutu ?