Zkraty mezi piny IO

sensispecial@centrum.cz sensispecial@centrum.cz
Čtvrtek Listopad 16 14:12:35 CET 2006

Jesm placen hodinove. Ja rsesim jen SMT osazovani. Veci, ktere ta svicarska masinka neumi, resi zenske v jinem useku firmy.
Ale dle majitele firmy pri strojovem osazovani je moznost chyby zkratem vyloucena. Delam na stroji Essemtec a neni to stroj,
je to zivy organismus, ktery ma nalady a cas od casu se postavi na hlavu. V pondeli jej zkusim naprogramovat, aby ty problematicke IO
pipetoval(nanasel male kapicky pasty na pajeci plosky pomoci pipetovaci hlavy, kterou stroj ma ma), akorat u posledniho projektu bylo
pipetovani tragicke. Tak 20 procent plosek vynechal. Z tohoto duvodu byl stroj dodavatelem vymenen za novy, ale opet s nulovym
vysledkem.
Jinak nejtragictejsi situace byva u CPLD Altera Max v pouzdre FBGA.
> Od: pyrin@volny.cz
> Komu: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
> Datum: 15.11.2006 09:45
> Předmět: Re: Zkraty mezi piny IO
>
>Dobrý den,
>jste placen od kusu nebo od doby strávené odstraňováním ?
>Pokud je to od kusu, tak bych asi šáhnul po tavidle a podle vrstvy bych
to buď přejel hrotem pájky a nebo se bych to odsál pistolí (záleží na typu
pouzdra, každý máme jiný názor).
>Pokud jste placen od doby strávené odstraňováním, tak bych to neřešil
nijak drasticky, prostě to nejde jinak a trvá to X peněz.
>pyrin
>
>----- Original Message ----- From: <sensispecial@centrum.cz>

tusim - spatne vyrobena sablona pro nanaseni pasty(prilis vysoka, zbytecne
siroke diry), pak pasta od fy.PBT, ktera je cca. mesic prosla.
>Po vyhotoveni mam na IO s velkou hustotou hodne zkratu. Nezbyva mi tedy
nic jineho, nez vzit licnu a dotoho. Pajeci stanice, kterou mam k
dispozici,  ma odsavacku, ale jeji funkce je tak na odkryte pajeci plochy.
Nadrizeny se me ptal, zda-li nepotrebuji "neco" koupit, aby se mi zkraty
lepe odstranovaly. Pomoci licny odstranovat zkraty u 15ti Xylixu denne je
docela o nervy.
>Znate nejakou pomucku ci metodu, ktera je efektivnejsi? Dekuji mnohokrat
Ondrej