rozvod internetu v RD

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Čtvrtek Listopad 16 12:52:48 CET 2006

Da, ale az na nejnovejsi algoritmy je pry dnes jiz snadno prolomitelne.
Nejnovejsi algoritmy budou prolomitelne az "zitra". S WiFi je to blba
situace. Je temer nepostizitelne, kdyz se nekam prolomite, byt pripojen
zdarma na Inet je velmi lakave a spousta lidi (napriklad studenti) na vyvoj
prolamovacich postupu ma spoustu casu. Takze se obavam, ze v tehle oblasti
nebude uplne bezpecno nikdy.

Ja osobne mam v panelakovem byte nastavene sifrovani tim nejnovejsim
algoritmem (jmenuje se to tusim WPA, ale mozna se pletu) a mam stazeny vykon
AP tak, aby mi stacil na pole pusobnosti, kde se pohybuji, ale jiz v
nekterych rozich bytu je signal skoro nepouzitelny.

Povazuji to za dostacujici a teprve pokud se mi tam nekdo prolomi, budu resit
co s tim dal.

Jakub Serych