DPS Fotocestou

Čtvrtek Listopad 16 12:38:07 CET 2006

Už se to tady omílalo strašně mnohokrát ale pořád mám dojem, že v jednoduchosti je síla. V mém případě se jedná o systém inkoustovka, pauzák a horské sluníčko. Žádná další kouzla nedělám, vytisknu, exponuju na Positiv20 a daří se reprodukavatelně dělat 0,3 mm motivy, což bohatě stačí na prototypy.
Fólie... acetonové výpary ... stíratelné fixy ... kořen mandragory ... půnoční měsíc na šibeničním vrchu...

Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz
[mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of OK1UGA
Sent: Thursday, November 16, 2006 11:59 AM
To: HW-news
Subject: DPS Fotocestou

Zdravím všechny,

Protože tu je o toto téma celkem zájem, nedá mi, abych se
nepodělil o nové zkušenosti. Došly mi průhledné fólie, které
jsem používal a tak jsem byl nucen jít pro nové. Bohužel fólie,
které jsem do teď používal už přestali prodávat, ale známý z té
firmy mi věnoval krabici vzorků fólií originál HP. Bohužel jsem
zjistil, že jsou totálně nepoužitelné.