P-SPICE: Riadenie fazy sinusoveho zdroja v transient analyze

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Úterý Listopad 14 20:25:11 CET 2006

Nevim jestli ti poradim uplne spravne, protoze PSpice nemam moc rad, ale
podobne veci jsme delali pomoci prvku Parameter ktery je v knihovne, do
nej se zadefinuje nejaka promenna, ta se uvede v parametru toho zdroje,
ktery budes modulovat a v nastaveni analyzy se promenna taky prida jako
parametr. Zkusim najit priklad kde jsme to tak delali.

Tosa