Update stranky DDS generatora (bolo Re: DDS: par otazok)

Milan Simko simko.milan@orangemail.sk
Úterý Listopad 14 18:31:20 CET 2006

Dakujem za odpoved.

Mam firmware 2.0.2. DDSka je naozaj velmi pekna konstrukcia. Chcel som
sa len uistit ci nie je problem iba u mna. Ked som prepocitaval vykonovu
stratu na T3, tak mi to vychadzalo nejako divno, ale pokial nezadymi nic
sa nedeje. Komparator mi urcite nepracuje v celom rozsahu a dufal som ze
to bude softom (nejak nemam chut davat dolu krvopotne namontovany
chladic). Skusim dat novy firmware aj ked ten asi neriesi nic ohladom
komparatora.

Chcel som DDSku pripajat k PC cez USB a tak som vyskusal rozne adaptery
USB/RS232 co som mal po ruke, ale nejaky valny vysledok sa nedostavil.
Nakoniec som postavil prevodnik s FTDI cipom FT232BM a v pohode ide
palit firmware a funguje aj komunikacia s DDS communicatorom.

Najhorsia cast konstrukcie, teda predny panel ma este len caka.

Milan