Pouzdreni cipu

Rousek, Libor libor.rousek@siemens.com
Úterý Listopad 14 12:34:13 CET 2006

Jedna se pouze o jednoduchy obvod, nyni se dodava v pouzdru SOT 223, my
bychom potrebovali SOT 23.
Protoze predpokladane mnozstvi neni prilis vysoke, asi se nevyplati
nechat to pouzdrit v Asii, ale nemam s tim zadne zkusenosti.
Nejjednodussi by samozrejme byla firma v CR, samozrejme pokud to cenove
vyjde levneji jinde, tak je to rovnez moznost.

Libor

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of David Kucera
Sent: Tuesday, November 14, 2006 12:18 PM
To: HW-news
Subject: Re: Pouzdreni cipu

firem ktere delaji pouzdreni cipu na zakazku je mnoho at uz v erope ci
taiwan a okolo, firem jsou desitky pro to abych mohl nejakou doporucit
by jsem potreboval znat finalni pouzdro, ne vsichni umi vsechny pripadne
alespon pocet pinu a zda preferujete bga ci nikoli

bodovani cipu na pcb bych nedoporucoval, ac priprava pro tohle reseni
neni narocna, cenove to zpravidla vyjde minimalne dvojnasobe draz nez
pouzdreni cipu, take velikost bude jiste vetsi nez pouzdro cenove lepe
to vychazi az od serie 100 000 kusu

David