Program na dokovani aplikaci?

"Ing. Tomáš Halabala" tomas.halabala@iol.cz
Pondělí Listopad 13 18:56:12 CET 2006

Taky se přimlouvám k více monitorům, ale existuje pro Windows nějaká
utilitka, byla v některém chipu, ale už netuším kde (je to možná i více
jak rok), která přinášela podobné vylepšení jako je v Linuxu - více
pracovních ploch (myslím dokonce neomezený počet, teda co PC zvládne),
mezi kterými lze přepínat - pokud nechcete investovat do více monitorů,
tak alespoň toto je ucházející řešení.
Nebo přejít časem na Windows Vista, tam je to také pěkně řešené, více
monitorů to sice nenahradí, ale.....

Tomáš