Zasekly dozicky zamek

Danhard danhard@volny.cz
Neděle Listopad 12 18:14:32 CET 2006

Odvrtat vlozku.
Asi tak vrtakem 5mm se na spodni mezere vlozky prevrtaji stavitka.
Kdyz se prevrta az zajistovaci krouzek, tak se da jadro vlozky vytahnout, pinzetou se vytahaji zbytky, pak se tam zasune vycistene
jadro vlozky jenom s prenosnym trminkem a otoci se nejakym jinym klicem, ktery pasuje do profilu vlozky.
Zamecnik ma na to upravenej sirsi sroubovak , kterej tam zasune misto prenosoveho trminku (dva koliky 2mm asi 5mm od sebe) a otoci s
tim palcem.
Vetsinou me to trva tak 10 minut i s napasovanim nove vlozky.
Danhard
*******

DD,
jeste ze je vikend a muzu prijit s OTckem :-)

Dnes se mi v jednech dverich pri zamykani zasekl klic v dozickem zamku. Klic
nesel ani na jednu stranu. Zkusil jsem do toho caknout MD spray, ale ani to
nepomohlo. Pri pouziti trosku brutalnejsi sily se u klice odlomila ta
pacicka, co zamyka a zustala v zamku. Dvere zustaly v zamknuytem stavu (a
jediny pristup je ted jen z vnejsi strany).

Je nejaka sance je odblokovat a zniceny zamek vymenit, aniz by doslo k uplne
destrukci dveri? Je to ve sklepnich prostorech a dulezitost zamku je mala
(jedna se o plynomeru), takze pokud dojde k nejakemu prijatelne lehkemu
poniceni dveri, nic se nestane.

Hledal jsem na Inetu a jedine, co jsem nasel byli nejaci zamecnici, kteri to
snad udelaji za 1200 bez dane plus vyjezd technika plus material.

Diky za namety jak to vyresit levneji svepomoci

Jakub Serych