Nebyl nalezen subjekt

Daniel VALUCH daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Listopad 12 15:17:33 CET 2006

spravil som par fotiek mojej "vyvojovej kancelarie" (skor by som to nazval bordel na koleckach :-)), su tu http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/lab/

K vasim postrehom:
- cim vacsi stol tym menej miesta, konstantne sa zaplna bordelom :-)
- obidva pocitace su dole pod stolom. Vsetky kable (GPIB, seriovy, paralelny, JTAG) mam vyvedele predlzovackou na pracovny stol (zavesene na pravej nohe toho policoveho systemu)
- policovy system na stole sa velmi osvedcil, na prvej policke su nejake mensie pristroje (zdroje, multimeter) a krabicky so suciastkami. Na vyssich je iny material. Naradie a drobne suciastky mam tych modrych suplikoch priamo na stole. Celkom sa to osvedcilo. Pajkovacky su na pravej strane stola. Aby sa tam nehromadil bordel dal som do rohu stola reprak od radia...
- na papierove zalezitosti a pocitacovu pracu je tam presne ako pisete zvlastny stol. Monitor ma teleskopicky drziak, takze v pripade ze potrebujem nejaku schemu alebo datasheet na pracovnom stole tak si ho len otocim
- na lavek strane je este pohyblivy rack s ostatnymi pristrojmi a za nim pevny rack kde su nejake dalsie chassis s elektronikou.

Tato koncepcia sa celkom osvedcila a je tam dost miesta aj ked robim na viacerych veciach naraz a je tam porozkladanych velmi vela veci co potom vyzera ako bordel :-) Na pracovnom stole je ale pomerne dost miesta, zmesti sa mi tam cele 9U chassis (napriklad tie dve co su polozene vedla stola na zemi)

b.